Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

11:53 MALAM

Sudah larut malam, aku masih sibuk membaiki blog ini, khas untuk aku menjejaki cerita harian yang aku lakukan. Banyak lagi perkara aku perlu pelajari mengenai menyusun atur sesebuah blog.

Aku memikirkan apakah cerita yang akan aku catatkan di dalam blog ini? Aku belum mendapat idea tetapi rasanya aku hanya akan meninggalkan jejak cerita ku di sini. Mungkin untuk kegunaanku sendiri atau untuk tatapan para pengunjung blog ini nanti.

Sudah larut malam, dan aku tetiba je mahu catatkan jejakku untuk di simpan dalam cermin cerita. Ramai yang tahu tentang 'feedjit', jadi aku bercadang untuk menambahnya di dalam blog ini sebagai Cermin Capaian... great idea... hehehe perasan sendirian.

apapun jumpa lagi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Cucuk:

Catat Ulasan