Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

.: 16 MAC 2010 :.

Tarikh untuk diingati, sudah lebih 3 bulan 9 hari tapi tiada khabar cerita.  Agaknya cerah atau gelap kulitnya? Agaknya bila akan lahir? mungkin juga dalam giliran? agak merapu plak aku  ni.

Hari ini menjadi sejarah, 'Bulat' mungkin nanti aku akan cerita lebih lanjut tentang Bulat.  Selalu aku ingin cerita perihal Bulat, selalu juga aku buat 'entry' tersasar, hanya di pemikiranku yang bergolak.  nampaknya malam ini boleh aku catatkan perkembangannya.  Bulat dah boleh berinteraksi dan gelak.  Boleh mengajuk dan marah-marah walaupun kecik lagi tapi badannya.... huhu.. itu dululah 





Sebelum






Selepas 




Inilah 'Bulat'

[Nanti ada masa aku cerita pulak pasal 'Debab']

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Cucuk:

Catat Ulasan