Dikuasakan oleh Blogger.
RSS

.: SIAPA KAWAN SIAPA LAWAN :.

Benar sebagaimana yang di katakan bila kawan jadi lawan, hidup penuh semula dengan teka dan teki. Kenapa kawan kita yang dah kita kenal lama boleh berubah menjadi lawan. malah membuat kita sakit hati sedangkan hakikatnya kita ni manusia ada masa down, ada masa up. ada masa ceria ada masa sedih.
Saya baru rasai situasi itu, kawan jadi lawan dan saya tak perlu risau sebab berjauhan jaraknya beratus kilometer cuma saya amat teramat sangat kecewa sebab kawan malah boleh dipanggil sahabat menjadikan kita ni mangsa keadaan.

Apapun biarlah kawan jadi lawan, sebab hati manusia ni kecik dan berubah dalam sekelip mata. saya terima seadanya siapa saya. mungkin inilah kelemahan saya yang paling nyata apabila kawan jadi lawan. orang yang banyak menyimpan memori dan cerita bersama mencanang cerita diri ini. sedih sangat, memang sedih.

Semoga diri ini ada sabar dan tenang selalu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Cucuk:

Catat Ulasan